انواع تخت آرایشگاهی و راهنمای خرید آن

انواع تخت آرایشگاهی

خرید انواع تخت آرایشگاهی مانند تخت اپلاسیون، تخت ماساژ و .. برای یک سالن زیبایی بسیار اهمیت دارد. اگر علاقه مند به کسب راهنمایی در خرید انواع تخت آرایشگاهی هستید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چرا خرید تخت آرایشگاهی ضروری است؟

یک سالن زیبایی با مهارت های محدود نمی تواند مشتری های زیادی را جذب کند و به درآمد فوق العاده برسد. بنابراین لازم است که انواع خدمات حرفه ای و بروز در یک سالن زیبایی ارائه شود. برای کسب در آمد بالا و  رضایت مشتری نیز لازم است که تجهیزات حرفه ای و مرتبط به خدمات سالن را خریداری شود. ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که برای ارائه چه نوع خدماتی خرید تخت آرایشگاهی ضرورت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد در ادامه لیستی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

لیستی از انواع خدمات:

  • ماساژ
  • اپلاسیون
  • پاکسازی پوست

معرفی نکات مهم قبل از خرید تخت

در خرید تخت آرایشگاهی باید به یک سری نکات جهت ماندگاری و کیفیت محصول دقت کنید. برای مثال باید توجه داشته باشید که جنس رویه تخت حتما از چرم باشد. چرا که چرم را می توان از هر گونه آلودگی به راحتی تمیز کرد. همچنین باید به این مسئله توجه داشته باشید که برای جا به جایی وسایل سالن زیبایی نمی توانید از آقایان کمک بگیرید بنابراین باید وزن تخت به شکلی باشد که خودتان  هم بتوانید آن را جا به جا کنید. در نهایت ضخامت فوم تخت نیز بسیار اهمیت دارد چرا که ضخامت بیشتر به دوام یک تخت سالن زیبایی کمک بسیاری می کند. در نهایت بهتر است به فضای خود برای خرید تخت دقت کنید که در آینده برای فضای قرار گیری آن با مشکل مواجه نشوید.

بیشتر بخوانید  راهنمای کامل خرید تخت ماساژ

لیستی از نکات مهم:

  1. جنس رویه تخت
  2. میزان ضخامت فوم
  3. اندازه و ابعاد تخت نسبت  به فضا
  4. مناسب بودن نوع تخت با خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =