قوانین سایت باربرتک

قوانین سایت

1.شرایط خرید و بازگردانی کالا چگونه است؟

در ابتدای خرید هر محصول فروشندگان و کارشناسان فروشگاه باربرتک با شما تماس می گیرند و نکات مهم محصول مورد نظر را برای شما بازگو می کنند.تمامی سوالات شما در ارتباط با محصول مورد نظر را با صبر کامل و به صورت دقیق پاسخگو می باشند.تجهیزات آرایشگاهی از جمله وسایل تولیدی می باشد که در هنگام خرید به نکات مورد نظر خود از قبیل رنگ ابعاد و نکاتی که برای شما مهم است باید دقت شود.پس از انتخاب محصول و مشاوره کامل با مشاوران فروشگاه باربرتک شما می توانید محصولات خود را در سایت ثبت و توسط درگاه امن بانکی مبلغ آنرا پرداخت کنید.تمامی سفارشات سایت به سلیقه ی مشتری تولید می شود و کاملا سالم بسته بندی می شود.
مشتریان عزیز میتوانند با هماهنگی قبلی محصول خود را تحویل بگیرند. و در صورت در خواست مشتری جهت ارسال بار با باربری، فروشگاه باربرتک هیچ مسولیتی رو نخواهد داشت.

2.میتوانم سفارشم را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

با توجه به نوسات بازار و ثابت نبودن قیمت ها امکان پرداخت به صورت اقساط نمی باشد . شما می توانید برای خرید محصول مورد نظر از روش پرداخت کامل یا پرداخت بیعانه که شامل پرداخت درصدی از کل قیمت محصول در هنگام ثبت سفارش و باقی مبلغ را در هنگام اتمام تولید کالا پرداخت کنید.

3. چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

امکان لغو سفارش محصول تنها در ۲۴ ساعت بعد از سفارش شما امکان پذیر می باشد زیرا محصولات مطابق رنگ و نظر شما ساخته می شوند بنابراین قبل از ثبت سفارش تمامی نکات را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید سرشور آرایشگاهی

4.شرایط گارانتی:

فروشگاه باربرتک تمامی محصولات خود را با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به غیر از (شکستگی و خرابی سهوی) به شما عزیزان ارائه می دهد. از تاریخ ذکر شده در فاکتور شما توسط فروشگاه باربرتک گارانتی محصول اغاز می شود.

5.روش های پرداخت در فروشگاه باربرتک:

شرایط تسویه و پرداخت وجه محصول در فروشگاه باربرتک به صورت تسویه کامل یا پرداخت بیعانه می باشد.
شرایط تسویه کامل به سه صورت می باشد.
۱-پرداخت توسط درگاه امن بانکی.
۲_پرداخت به صورت کارت به کارت به شماره کارت اکرم ذوالفعلی صاحب نماد اطمینان سایت.
۳_پرداخت وجه به صورت واریز به شماره حساب صاحب نماد اطمینان سایت.
پرداخت بیعانه به مبلغ درصدی از کل قیمت محصول مورد نظر که به هر سه صورت امکان پذیر می باشد.

6.برای کسب اطلاعات و راهنمایی در خرید چگونه می توانم با شما در ارتباط باشم؟

شما عزیزان می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان و دیدن تصاویر بیشتر از محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس برقرار کنید.
یکی دیگر از راه های ارتباط با ما استفاده از پیامرسان های ارائه شده توسط سایت فروشگاه باربرتک می باشد کافیست شماره خود را برای همکاران ما ارسال کنید تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس برقرار کنند و پاسخگوی تمامی سوالات شما باشند.

7.در صورت بروز تاخیر در ارسال کالا چطور طلاع رسانی صورت میگیرد؟

مدت زمان ارسال هر محصول به صورت حدودی در سایت ذکر شده است در صورت تاخیر در ارسال به شما اطلاع داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پنج =