قیمت صندلی آرایشگاهی


قیمت صندلی آرایشگاهی

قیمت صندلی آرایشگاهی با توجه به امکانات آن صندلی قابل تغییر است.همانطور که میدانید صندلی آرایشگاهی از جمله مهمترین وسایل هر آرایشگاه می باشد. در انتخاب صندلی آرایشگاهی نیازمند است که نکات زیادی را رعایت کنیم. در نظر گرفتن این نکات باعث می شود که صندلی مناسب با نیاز خود را تهیه کنید. قیمت صندلی آرایشگاهی با توجه به کیفیت و متریال آن قابل افزایش یا کم شدن است. نکته بسیار مهمی که در خرید صندلی آرایشگاهی حتماً باید رعایت شود و راحتی مشتری می باشد.

قیمت صندلی آرایشگاهی

اگر مشتری روی صندلی آرایشگاهی احساس راحتی نکند می‌تواند نظرش را برای بازگشت به مغازه شما یا سالن زیبایی شما عوض کند. بنابراین خرید صندلی آرایشگاهی را می‌توان مهم‌ترین کار در سالن های زیبایی نام برد. نکته اول که در خرید صندلی آرایشگری باید رعایت شود ابعاد صندلی آرایشگاهی می باشد که متناسب با مغازه و سالن زیبایی شما باشد.قیمت صندلی آرایشگاهی

  • اطراف صندلی آرایشگاهی حداقل در عرض و طول دو متر باید آزاد باشد که قدرت مانور آرایشگر و چرخش صندلی کم نشود. صندلی آرایشگاهی از جک پدالی یا دستی یا جک هیدرولیک ساخته شده است. معمولاً آرایشگران به سمت جک های برقی یا جک پدالی می‌رود که برای تنظیم ارتفاع کار بسیار راحت تری داشته باشند در صندلی های جک دستی تنظیم ارتفاع مقداری سخت میباشد.

خرید صندلی آرایشگاهی

نکته بسیار مهم در خرید صندلی آرایشگاهی امتحان کردن نشیمن صندلی می‌باشد که از فوم سرد تشکیل شده باشد و نشیمن راحت و نرمی را برای مشتری ایجاد کند در بعضی از صندلی های آرایشگاهی از فوم سرد دوبل شده استفاده می شود که بسیار راحت تر و نرم تر می باشد.

  • قیمت صندلی آرایشگاهی با توجه به نوع جک آن فوم استفاده شده در آن صندلی و ابعاد و امکانات آن افزایش می یابد. صندلی آرایشگاهی با جک دستی و فوم سرد معمولی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.اما صندلی آرایشگاهی با جک هیدرولیک یا پدالی قیمت متفاوتی دارد.صندلیهای آرایشگاهی باید قابلیت تختشو بودن را داشته باشند که در صورت نیاز صندلی را به تخت تبدیل کرده.

 

خرید صندلی آرایشگاهی

  • در ادامه برای شما نکات بسیار مهمی را در قیمت صندلی آرایشگاهی یادآور میشویم.
  • جنس بدنه و پایه ها و نوع پای که به صورت پنج پر پایه گرد پایه مستطیل می باشد.
  • جنس فوم صندلی آرایشگاهی که باید .از فوم سرد تشکیل شده باشد که در مرور
    زمان دچار افت کیفیت نشود.
  • نوع جک صندلی آرایشگاهی متناسب با نیاز شما تهیه شود جک های صندلی آرایشگاهی
    به صورت پدالی دستی و برقی می باشد.
  • قابلیت تقشو و چرخش ۳۶۰ درجه در صندلی آرایشگاهی از نکات بسیار مهم می باشد.
  • داشتن جای پای رکابی یا معمولی برای راحتی مشتری.
بیشتر بخوانید  تجهیزات آرایشگاهی استاندارد چه فاکتور هایی دارد؟

قیمت صندلی برقی آرایشگاهی

صندلی برقی آرایشگاهی از دو موتور تشکیل شده است.از دلایلی که در قیمت صندلی برقی تاثیر گذار می باشند.تعداد موتور استفاده شده و نوع جنس موتور می باشد.صندلی برقی آرایشگاهی از محبوب ترین می باشد.

  • صندلی برقی دو موتوره دارای دو موتور می باشد که یک موتور جهت تنظیم ارتفاع می باشد و موتور دیگر جهت تنظیم پشتی صندلی است که قابلیت کاملا تخت شو را دارد. جنس سیم پیچی داخلی موتور از مس می باشد.جنس صندلی از فوم سرد مرغوب و جنس رویه از چرم درجه یک می باشد. این محصول دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد که خیال مشتری را از بابت خرید خود آسوده می کند. صندلی برقی آرایشگاهی و پزشکی یکی از اصلی ترین تجهیزات آرایشگاهی و مراکز پزشکی می باشد.

صندلی برقی آرایشگاهی

صندلی به صورت فول تخت شو و دارای قابلیت تنظیم به صورت تخت و صندلی و قدرت تعادل عالی بالا می باشد. صندلی برقی آرایشگاهی از دو موتور مجزا 24 ولت و توان قدرتی 8000،مدل EC ساخت کشور ایران است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این صندلی با توجه به متریال استفاده شده و قیمت مناسب از بهترین تجهیزات سالنی میباشد.

قیمت صندلی آرایشگاهی

قیمت انواع صندلی آرایشگاهی

شما می توانید با متناسب با بودجه خود از فروشگاه باربرتک صندلی آرایشگاهی خریداری کنید.مشاورین فروشگاه باربر تک با توجه به بودجه مورد نظر شما و امکانات درخواستی شما بهترین مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهند.

محصولات فروشگاه باربرتک

تمامی محصولات فروشگاه باربرتک دارای ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله می باشد. شما می توانید با مقایسه کردن قیمت صندلیهای آرایشگاهی در بازار از فروشگاه باربرتک با بهترین قیمت خریداری انجام دهید.

  • فروشگاه باربرتک یکی از بزرگترین عرضه کنندگان .تجهیزات آرایشگاهی همچون صندلی میکاپ، صندلی تابوره، صندلی برقی، صندلی کوپ، صندلی VIP، انواع تخت آرایشگاهی، تخت ماساژ، تخت تاشو، تخت تتو، انواع میز .آرایشگاهی، میز کاشت ناخن، انواع سرشور آرایشگاهی، دستگاه بخور دولوله، دستگاه میکرودرم، ترولی عکس دار، دستگاه درما اف می باشد که توانسته با صدها فاکتور موفق در. سراسر کشور در این زمینه به تجربه کافی رسیده است شما می توانید در هر ساعت شبانه روز با مشاورین. ما تماس داشته باشید و مشاورین
    ما در کمال صبر و احترام پاسخگو شما می باشند.

 

قیمت صندلی آرایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =