صندلی آرایشگاهی VIP چیست

صندلی

 صندلی آرایشگاهی VIP

صندلی آرایشگاهی VIP بهترین صندلی صندلی آرایشگاهی VIP یکی از نکات بسیار مهم در شغل آرایشگری ایجاد دکور زیبا و به روز در عین حال وسایلی که آسایش مشتری را فراهم کند. همانگونه که می دانید مهمترین وسیله در سالن های زیبایی صندلی نشیمن برای مشتری می باشد که نیازمند رعایت نکات بسیار مهمی می باشد. یکی از صندلی های محبوب در سالن های زیبایی صندلی آرایشگاهی VIP می باشد.

 صندلی آرایشگاهی VIP

در ساخت صندلی آرایشگاه VIP تمامی نکات کیفیتی و راحتی مشتری در نظر گرفته می شود که باعث محبوبیت صندلی آرایشگاه مدل VIP شده است. متریال استفاده شده در صندلی آرایشگاه VIP از جنس درجه یک می باشد که در ادامه این متریال را برای شما شرح می دهیم.

صندلی آرایشگاهی VIP

اول نکته که در مورد صندلی آرایشگاهی VIP چشم نواز می باشد طراحی خاص و زیبای آن می باشد. چوب استفاده شده در ساخت صندلی VIP از چوب راش با کیفیت می باشد که در مدت زمان بسیار زیاد دچار تغییر حالت نمی شود. دسته های صندلی  VIP از چوب و چرم بسیار با کیفیت می باشد این مورد از مزیت های این صندلی می باشد که نظافت آن را راحت می کند.

  • مهمترین قسمت صندلی آرایشگاهی  نشیمن آن می‌باشد که از فوم سرد به صورت دوبل استفاده شده است. فوم سرد در صورت استفاده در صندلی ها دچار فرورفتگی و افت کیفیت نمی‌شود و اگر از فوم دوبل استفاده شود این صندلی مانند روز اول با کیفیت و زیبا می باشد. یکی دیگر از نکات بسیار خاص صندلی آرایشگاهی VIP جک پدالی می باشد که کار را بسیار راحت کرده است شما می توانید از طریق جک پدالی به راحتی ارتفاع مورد نظرتان را ایجاد کنید که کار برای شما اسان و برای مشتری ایجاد سختی نکند.

صندلی میکاپ VIP

دیگر ویژگی خاص صندلی آرایشگاهی VIP چرخش به صورت 360 درجه می باشد و شما می نوانید به راحتی در هر حالتی صندلی را قفل کنید.
یکی از نکات بسیار مهم در ساخت صندلی آرایشگاهی VIP  استفاده از اهرم یا جک گازی در قسمت پشت صندلی می باشد که شما می توانید با استفاده از این اهرم صندلی را به حالت تخت استفاده کنید. جنس بدنه صندلی میکاپ VIP از ABS ضد خش که همراه با شاسی کاملا استاندارد
پوشیده شده به وسیله رنگ الکترواستاتیکی که ضد خش می باشد و زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند.

بیشتر بخوانید  اهمیت دکوراسیون آرایشگاه در جذب مشتری

ویژگی های صندلی  VIP:

  • امکان تخت شدن به صورت کامل
  • امکان چرخش در زاویه ۳۶۰ درجه
  • بهره بردن از قفل کن ۳۶۰ درجه به صورت مجزا
  • دارای جنسی محکم و مقاوم و تحمل وزن بالا
  • امکان تولید در ۴ مدل پایه که در هر چهار مدل ت
    حمل وزن را تا ۳۵۰ کیلوگرم دارد
  • قابلیت تنظیم پشتی و جلو پایی با جک اهرمی
    گازی برای دسترسی راحت
  • امکان تنظیم ارتفاع با جک پدالی که باعث هماهنگ
    شدن صندلی با قد میکاپ آرتیست می شود
صندلی میکاپ VIP صنعت نواز مدل ۶۸۱۴
صندلی میکاپ VIP صنعت نواز مدل ۶۸۱۴

رنگ بندی صندلی آرایشگاهی

از نکات بیسار مهم در دکراسیون سالن زیبایی انتخاب رنگ وسایل می باشد هر رنگ دارای انرژی مختلف می باشد پس حتما در هنگام خرید صندلی VIP باید رنگ مناسبی را انتخاب کرد که در این زمینه دست شما برای انتخاب رنگ باز است شما می توانید رنگ چرم و دسته صندلی را متناسب با دیزاین خود انتخاب کنید.

صندلی آرایشگاهی VIP
صندلی میکاپ VIP صنعت نواز مدل ۶۸۱۳

خرید صندلی میکاپ VIP

با خرید صندلی آرایشگاهی شما تا سالهای سال از خریدصندلی بی‌نیاز می‌شوید.از ویژگی های متعدد صندلی های وی آی پی می توان به کیفیت بالا متریال با کیفیت و ضمانت ۱۰ ساله اشاره کرد که باعث محبوبیت این صندلی در بین آرایشگران و سالن های زیبایی شده است..طراحی زیبا و منحصر به فرد صندلی های VIP سالن شما را به یک سالن شیک و زیبا تبدیل می کند.

وزن صندلی های VIP

وزن صندلی های VIP بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم می باشد.تحمل وزن بسیار بالا تا ۳۵۰ کیلوگرم و حالت تخت شو با حفظ تعادل از نکات بارز صندلی های وی آی پی میباشد. صندلی VIP در اوج کیفیت از صندلی‌های آرایشگاهی محصوب میشود که در سالن های زیبایی زنانه و مردانه مورد استفاده قرار میگیرد. صندلی‌ VIP در دو مدل برقی و پدالی قابل تولید است که در رنگ ها و طرح های مختلف امکان تولید دارد.

صندلی VIP صنعت نواز

صندلی VIP صنعت نواز از بهترین صندلی‌های VIP که در ایران عرضه میشود.برای خرید صندلی آرایشگاهی  حتما باید به فروشگاهای معتبر مراجعه
کنید که در قبال کار ضمانت به شما بدهند.

  • فروشگاه باربرتک یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تجهیزات آرایشگاهی همچون صندلی میکاپ، صندلی تابوره، صندلی برقی، صندلی کوپ، صندلی VIP، انواع تخت آرایشگاهی، تخت ماساژ، تخت تاشو، تخت تتو، انواع میز آرایشگاهی، میز کاشت ناخن، انواع سرشور آرایشگاهی، دستگاه بخور دولوله، دستگاه میکرودرم، ترولی عکس دار، دستگاه درما اف می باشد که توانسته با صدها فاکتور موفق در سراسر کشور در این زمینه به تجربه کافی رسیده است شما می توانید در هر ساعت شبانه روز با مشاورین ما تماس داشته باشید و مشاورین ما در کمال صبر و احترام پاسخگو شما می باشند.

صندلی میکاپ VIP صنعت نواز مدل ۶۸۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =