تجهیزات آرایشگاه را از کجا بخریم؟

کاربرد صندلی کوپ

مقدمه

تجهیزات آرایشگاه را از کجا بخریم؟ این سوالی است که دغدغه خیلی از آرایشگرها است، زیرا همانطور که می‌دانیم هرروز به تعداد سالن‌های آرایشگاه افزوده می‌شود و به دنبال آن رقابت افزایش می‌یابد. تجهیزات باکیفیت و جذاب نقش مهمی در زیبایی، ارتقای سطح کار و تعداد مشتریان یک سالن آرایشگاه دارد. به همین دلیل باید توجه کرد که تجهیزات آرایشگاه را از مکان‌های معتبر خریداری کرد.

برای خرید تجهیزات آرایشگاه دو راه پیش روی شماست. 1- خرید حضوری 2- خرید اینترنتی و آنلاین

در خرید اینترنتی که با انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت هزینه آن بعد از چند روز بدستتان می‌رسد.

در خرید حضوری نیز می‌توانید به مراکز خرید تجهیزات آرایشگاه مراجعه و از نزدیک محصول خود را انتخاب و خریداری کنید.

انواع تجهیزات آرایشگاه

از مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاه می‌توان به صندلی آرایشگاه و میکاپ، سرشور، صندلی انتظار، میز ترولی، آینه، کنسول، تجهیزات کاشت ناخن اشاره کرد.

سایر تجهیزات مورد نیاز سالن آرایشگاه: سشوار و پایه سشوار، دستگاه اپلاسیون، دستگاه بخور و.. است.

این تجهیزات در ساده‌ترین و کوچک‌ترین سالن‌های آرایشگاهی موجود است ولی کیفیت، تنوع و زیبایی دکور و تجهیزات یک آرایشگاه نقطه مثبت یک کسب و کار موفق است.

انواع صندلی آرایشگاه

صندلی میکاپ

هنگام خرید صندلی میکاپ به اصل بودن و کیفیت صندلی توجه شود، زیرا مشتری بعد از مدت طولانی نشستن، احساس راحتی داشته باشد. علاوه بر این آرایشگر باید تسلط کافی برروی مشتری داشته باشد.

صندلی کوتاهی

این صندلی باید جک‌دار باشد و قابلیت تغییر ارتفاع را برای هر قد مشتری داشته باشد. با وجود ارتفاع مناسب، طوری طراحی شده باشد که آرایشگر به تمام نقاط سر تسلط داشته باشد.

صندلی برقی

این صندلی‌ها معمولا با استفاده از نیروی برق تغییر داده‌ می‌شوند. دو موتور در پشت و زیرپای صندلی قرار گرفته است که تغییر آن به وسیله یک ریموت کنترل می‌شود و نیازی به جک ندارد.

سرشور

سرشور یکی از ضروری‌ترین تجهیزات آرایشگاه است. سرشورها دارای دو مدل ایستاده و مبله هستند. سرشورهای ایستاده از جنس فلز و سرامیکی یا فلز و چوبی می‌باشد. مدل مبله سرشورها همانطور که از نامش پیداست مبل متصل به سرشور است و ارائه خدمات به مشتری راحتر صورت می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود صندلی سرشور تیره رنگ باشد تا در اثر مداوم تغییر رنگ ندهد.

یک صندلی مناسب سالن آرایشگاه، باید جنس خوب و قابلیت تمیز شدن داشته باشد که معمولا اکثرا از جنس چرم مصنوعی استفاده می‌کنند که به راحتی قابلیت شسته‌شدن و تمیز‌شدن را دارد.

آینه

آینه یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل یک سالن آرایشگاه می‌باشد به طوری که بدون آینه یک سالن آرایشگاه کامل نمی‌شود. این وسیله از طرفی که یکی از کاربردی‌ترین وسایل یک سالن است، همچنین باعث زیبایی آرایشگاه نیز می‌شود. آینه مورد استفاده در یک آرایشگاه باید بزرگ و جذاب باشد. در بازار انواع مختلف از آینه‌های سالن در طرح‌ها و کیفیت‌های مختلف موجود می‌باشد.

سشوار

یکی دیگر از ابزار کاربردی در یک آرایشگاه سشوار است که برای خشک کردن مو، حالت دادن مو، شینیون و رنگ مو به کار می‌رود. ضروری است که از جنس مرغوب و اصل استفاده کنید. نوع دیگر از سشوارها، سشوار کلاهی است که معمولا در آرایشگاه‌های خیلی شلوغ مورد استفاده است، به این صورت است که با گذاشتن سر در داخل کلاه بدون استفاده از دست و یا فرد دیگر مو را خشک می‌کند.

ترولی

ترولی در سه نوع: ترولی فلزی، ترولی چوبی، ترولی پلاستیکی و ترولی قفل دار وجود دارد.

وسایل آرایش صورت

پرایمر، کرم پودر، کانسیلر، پنکیک، کانتور های‌ لایت، سایه چشم و ابرو، خط چشم، ریمل، رژ لب، انواع پد، قلم مو و براش آرایشی و…

همچنین ابزاری همچون پد، بیوتی بلندر، براش و …. وسایل مانیکور و پدیکور

شلف لاک‌، استریلیزه ‌کننده، لامپ‌های لاک خشک کن، ناخن گیر و سوهان ناخن، بافر، ضدعفونی‌کننده

وسایل رنگ کردن مو، انواع اکسیدان، دکلره و رنگ مو‌، پیش‌بند، برس رنگ مو، کاسه رنگ، دستکش، حوله، سشوار، سشوار ایستاده، فویل، کلاه و قلاب مش، ابزار رنگ کردن حرفه‌ای مو، قفسه مخصوص چیدن رنگ مو‌ها.

بیشتر بخوانید  تجهیزات آرایشگاهی شامل چه مورادی می باشد

 

اهمیت استفاده از تجهیزات آرایشگاه مناسب

خرید تجهیزات آرایشگاه مناسب به شما این امکان را می‌دهد که کسب و کار سالن خود را به طور موثر اداره کنید و خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه دهید. در نتیجه، آن‌ها همیشه برای خدمات بیشتر برمی‌گردند و حتی سالن شما را به دوستان خود معرفی می‌کنند. در ادامه به موارد قابل اهمیت استفاده از تجهیزات آرایشگاه مناسب اشاره شده است:

  • کیفیت خدمات

تجهیزات حرفه‌ای می‌تواند به افراد کمک کند تا خدمات مطلوبی را ارائه دهند. به عنوان مثال، دستگاه‌های برش مو یا دستگاه‌های آرایش صورت با کیفیت می‌توانند به آرایشگران کمک کنند تا بهترین نتیجه را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

  • تجربه مشتریان

تجهیزات مناسب باعث می‌شود تا تجربه مشتریان بهبود یابد. اگر مشتریان احساس کنند که تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در آرایشگاه، با کیفیت و ضدعفونی شده هستند، قطعا اعتماد بیشتری خواهند داشت.

  • اهمیت بهداشت و سلامت

استفاده از تجهیزات ضدعفونی شده و بهداشتی اهمیت بالایی دارد و می‌تواند به سلامت مشتریان و کارکنان آرایشگاه کمک کند.

  • اعتبار و معتبر بودن

استفاده از تجهیزات معتبر و با کیفیت، به شما کمک می‌کند تا به یک آرایشگاه معتبر و قابل اعتماد تبدیل شوید و مشتریان بیشتری را جلب کنید.

نکات مهم هنگام خرید تجهیزات آرایشگاه

  • به مراکز خرید با طیف گسترده ای از تجهیزات آرایشگاه بروید

اگر دغدغه اصلی شما خرید تجهیزات آرایشگاه است، به دنبال یک مرکز خرید مجهز باشید. خرید از یک مرکز خرید کامل تضمین می‌کند که هر چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید را پیدا کنید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود زیرا مجبور نخواهید بود برای جستجوی محصولات خاص از یک فروشگاه به مغازه دیگر بروید.

  • فضای سالن خود را در نظر بگیرید

مساحت کف سالن شما، اندازه و مقدار تجهیزاتی را که می توانید داشته باشید تعیین می‌کند. بنابراین، قبل از شروع خرید تجهیزات اندازه‌گیری‌های دقیق را در ذهن داشته باشید. برای بهترین نتیجه، قبل از سفارش تجهیزات، طرح و دکور مدنظر را روی کاغذ برنامه‌ریزی کنید. با انجام این کار، از شلوغ شدن سالن خود با وسایل حجیم جلوگیری می‌کنید تا در نهایت بیش از حد شلوغ به نظر برسد.

سالن بزرگ مزیت‌هایی دارد، زیرا امکان حرکت آسان را برای شما و مشتریان شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، گردش هوای کافی را تسهیل می‌کند، با توجه به اینکه سالن‌ها معمولاً با بوهای نه چندان مطبوع از محصولات مورد استفاده مشخص می‌شوند.

  • هر عرضه را قبل از خرید تست کنید

اکثر فروشگاه‌ها و مراکز خرید تجهیزات آرایشگاه به شما اجازه می‌دهند عملکرد دستگاه‌ها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که در شرایط کار مناسب هستند. برای هر تجهیزاتی که برای شما جدید است و در مورد نحوه عملکرد آن مطمئن نیستید، می‌توانید از مدیران فروشگاه بخواهید نحوه استفاده از آن را نشان دهند. به این ترتیب، زمانی که به سالن خود می‌رسید، استفاده از آن آسان‌تر خواهید بود. حتی می‌توانید دفترچه راهنمای کاربر را بردارید و همراه با دستیاران فروشگاه در مورد نحوه مونتاژ تجهیزات، دستورالعمل‌ها را مرور کنید.

  • به دنبال لوازم با کیفیت عالی بروید

کیفیت، دوام تجهیزات شما را تعیین می کند. همچنین تضمین می‌کند که مجبور نیستید هر از چند گاهی برای خرید محصولات جدید به دلیل خرابی به مراکز خرید مراجعه کنید. برخی از فروشگاه‌ها تجهیزات ارزان‌تری را عرضه می‌کنند که ممکن است کیفیت پایین‌تری داشته باشند. بنابراین، تصمیم خرید خود را تنها بر اساس قیمت قرار ندهید.

جمع‌بندی

استفاده از تجهیزات آرایشگاهی مناسب به عنوان یک عنصر کلیدی در بهبود کیفیت خدماتی است که یک آرایشگاه ارائه می‌دهد و همچنین بر تجربه مشتریان تأثیرگذار است. اشیاء مناسب و با کیفیت در یک آرایشگاه، دستیاران را در ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری محور و همچنین تجربه رضایت‌بخش مشتریان یاری می‌کند که می‌توانید از سایت باربرتک با مشاوره و راهنمایی با کیفیت‌ترین تجهیزات مورد نیاز آرایشگاه را تهیه کنید و از ضمانت و کیفیت محصولات مطمئن شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =