تفاوت جک دستی گازی و جک پدالی هیدرولیکی در صندلی آرایشگاهی

تفاوت جک صندلی

تفاوت جک در صندلی آرایشگاهی به سه دسته گازی، پدالی، هیدرولیکی تقسیم می شوند. اگر در هنگام خرید نمی داندی کدام صندلی مناسب تر است. در ادامه این مطلب با معرفی کاربرد هر یک از این جک ها همراه ما باشید.

اهمیت خرید صندلی آرایشگاهی برای سالن های زیبایی

خرید صندلی آرایشگاهی درسالن های زیبایی بسیار اهمیت دارد. چرا که از لحظه ورد تا خروج مشتری برای ارائه خدمات به صندلی ها نیاز خواهید داشت. بر خی از صندلی ها مثل صندلی کوتاهی مو در انواع مختلفی تولید شده اند. مدل های اولیه ساده تر هستند و کاربرد باید با استفاده از جک ها دستی ارتفاع ان ها را تنظیم کند. اما هرچقدر به سمت جلو می رویم مدل های جدیدتر و راحت تری تولید خواهد شد. در ادامه برای درک بهتر این مطلب به معرفی تفاوت جک صندلی خواهیم پرداخت.

جک دستی گازی و نحوه عملکرد آن

صندلی آرایشگاهی با جک دستی گازی تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را دارد. نیرویی که باعث می شود این جک به تنظیم ارتفاع صندلی کمک کند از نیتروژن گرفته می شود. اگر این نوع صندلی را تا 360 درجه هم بچرخانید مشکلی پیش نخواهد آمد. به طور کل باید بدانید ارتفاع صندلی جک دستی را  با استفاده از دست باید تنظیم کرد. البته بسیار مهم است که در هنگام تنظیم ارتفاع فرد بر روی صندلی قرار نگرفته باشد. در غیر اینصورت به خوبی نمی توان این مهم را انجام داد.

بیشتر بخوانید  تفاوت صندلی آرایشگاهی مردانه و زنانه

جک پدالی چیست؟

ضندلی با جک پدالی راحتی بیشتری به مشتری می دهد. چرا که نیازی نیست با دست ارتفاع آن را تنظیم کندو بلکه تنها کافی است با پا در جهت درست پدال را حرکت دهد. برخی از نمونه های صندلی آرایشگاهی پدال هایی دارند که محل مناسبی برای استراحت پاهای مشتری می باشد. یکی از مزایای خرید صندلی با جک پدالی این است که نیازی به بلند شدن فرد نمی باشد. البته باید بدانید که صندلی های پدالی قابلیت چرخش تا 360 درجه را ندارند. بنابراین اگر صندلی پدالی را تا 360 درجه بچرخانیند قفل خواهد شد. تحما وزن این نوع صندلی تا 300 کیلوگرم می باشد. صندلی پدالی نیروی تنظم ارتفاع خود را از روغن هیدرولیک دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =