چگونه سالن آرایشگاهی خود را در رقابت نگه داریم

رقابت سالن آرایشگاهی

رقابت سالن آرایشگاهی تضمینی برای ادامه کار هر سالن زیبایی به حساب می آید. چرا که مشتریان یک سالن همیشه وفادار نیستند و اگر با همکاران خود در رقابت نباشید شاهد کاهش درآمد و آمار مراجعه کننده های خود خواهید بود. اگر اطلاعاتی درباره نحوه در رقابت نگه داشتن سالن زیبایی خود ندارید. پیشنهاد ما به شما توجه به ادامه این مطلب می باشد.

اهمیت متمایز کردن آرایشگاه از بازار اشباع

متمایز کردن سالن زیبایی از سالن های همکاران کار بسیار ساده ای است.  کافی است نگاهی کوتاه به نحوه عملکرد دیگر سالن ها بیاندازید. با کمی تامل متوجه خواهید شد که تجهیزات حرفه ای، خدمات کامل و تخصصی به همراه رفتار مناسب با مشتری تاثیر بسیاری بر روی رضایت و وفادار بودن مشتری خواهد گذاشت.

نکته: سعی کنید تمامی خدماتی که مشتریان به ان ها برای مراجعه به سالن زیبایی احتیاج دارند پوشش دهید. همچنین بسیار مهم است که در برخورد با مشتری با لبخند و به درستی رفتار کنید.

بررسی مزایای استفاده از شبکه های مجازی برای سالن

امروزه استفاده از اینترنت در بین مردم افزایش پیدا کرده است. بنابراین تعداد زیادی از مردم در فضای اینترنت فعالیت می کنند. یکی از راه های حفظ ارتباط سالن های زیبایی با مشتری و افزایش آمار مراجعه کنندگان استفاده از شبکه های مجازی است. بهترین راه برای برقراری این ارتباط استفاده از محیطی مانند: اینستاگرام می باشد. چرا که اینستاگرام به شما اجازه می دهد مراجعه کنندگان و نمونه خدماتی که برای آن ها انجام می دهید را برای کابران به نمایش بگذارید.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون و دیزاین آرایشگاه مردانه

لیستی از مزایای شبکه های مجازی:

  • جذب مشتری های بیشتر از مکان های مختلف
  • نمایش مراجعه کنند گان و فعالیت مجموعه
  • نمایش رضایت مشتری و ماندگاری خدمات بعد از مدت ها
  • معرفی انواع خدمات و استفاده از طرح های تخفیفی
  • اطلاع رسانی روز های خدمات دهی و تعطیلی و…

 افزایش آمار مشتری با استفاده از تجهیزات راحت و با کیفیت

در رقابت سالن آرایشگاهی مهم ترین مسئله برای یک سالن زیبایی استفاده از تجهیزات حرفه ای و با کیفیت می باشد. چرا که تجهیزات راحت و با کیفیت باعث می شود زمان ارائه خدمات مشتری احساس خستگی و ناراحتی نکند. در صورتی مشتری در حین انجام خدمات احساس خستگی و بدن درد را تجربه کند هر چقدر هم که کار شما حرفه ای باشد امکان مراجعه مجدد مشتری به سالن زیبایی شما کمتر خواهد شد.

نکته: خرید صندلی آرایشگاهی برای سالن زیبای امری ضروری و تاثیر گذار در رضایت مشتری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهارده =