صندلی جکی یا برقی کدام را انتخاب کنیم؟

صندلی جکی یا برقی

صندلی جکی یا برقی کدام را انتخاب کنیم؟ با توجه به اهمیت میزان راحتی مشتری خرید صندلی آرایشگاهی نیازمند دقت بالایی است. بنابراین در ادامه این مقاله ما قصد داریم به بررسی ویژگی های دو صندلی جکی و برقی بپردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با ویژگی های جک در صندلی

باید بدانید که صندلی جکی کاملا مناسب با ارگونومی بدن افراد طراحی و تولید شده است. بنابراین از نظر سلامت و راحتی مشتری بدون نقص است. اگر سالن شما محدودیت فضا دارد و نمی توانید صندلی های با ابعاد بزرگ را خریداری کنید بهترین گزینه برای شما خرید صندلی جکی آرایشگاهی است. طراحی جک در این نوع صندلی برای تنظیم ارتفاع راحت تر صندلی می باشد. جک صندلی در بین پایه و نشیمن گاه صندلی قرار گرفته است. طراحی جک در این نوع صندلی تنها برای تنطیم ارتفاع نیست بلکه محلی برای قرار گیری پاهای مشتری را فراهم می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با قابلیبت های این نوع صندلی لیستی را برای شما عزیزان اماده کرده ایم.

آشنایی با انواع مدل های جک دار:

  • صندلی جکی دستی: تنظیم ارتقاع در این صندلی به صورت دستی انجام خواهد شد.
  • صندلی جکی پدالی: مشتری می تواند با حرکت پای خود در جهت درست ارتفاع مورد نظر را تنظیم کند.

صندلی برقی بخریم یا جکی؟

صندلی برقی مدل های متنوعی در بازار دارد. می توان گفت کار با صندلی برقی بسیار پیشرفته و راحت تر است. در صندلی های جک دار به هر حال یک نفر باید به وسیله دست یا پا جک را به سمت درست هدایت کند. اما در صندلی های برقی موتور و برق است که همه کار ها را انجام می دهد. بنابراین برای تغییر جهت صندلی نیازی به استفاده از پدال یا جک نیست. البته باید توجه داشته باشید که قیمت خرید صندلی های برقی بیشتر از نمونه های صندلی آرایشگاهی جک دار می باشد.

بیشتر بخوانید  معرفی جدیدترین انواع ترولی آرایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + ده =