صندلی کوپ آرایشگاهی و راهنمای خرید آن

صندلی کوپ آرایشگاهی

صندلی کوپ آرایشگاهی به افراد متخصص کمک می کند تا کوتاهی های حرفه ای و ژورنالی را به راحتی به مشتری ارائه دهند. در حین کوتاهی آزایشگر و مشتری در حالتی استاندارد و راحت قرار می گیرند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای خرید یک صندلی آرایشگاهی هستید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

صندلی کوپ چیست؟

همانطور که متوجه شده اید صندلی کوپ مخصوص کوتاهی مو است. با توجه به این مسئله که مشتری برای کوتاهی باید مدت زمان زیادی را نشسته باشد انتخاب این صندلی در حالتی راحت و با کیفیت امری بسیار ضروری است. بنابراین تفاوتی ندارد که سالن آرایشگاهی شما مردانه یا زنانه است هر دو به صندلی کوپ آرایشگاهی نیاز خواهید داشت. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با صندلی کپ از دیگر کاربردهای آن برای شما عزیزان صحبت کرده ایم.

معرفی دیگر کاربرد های صندلی کوتاهی

از صندلی کوپ تنها برای کوتاهی استفاده نمی شود. بنابراین در این بخش به معرفی لیستی از دیگر کاربرد های این محصول خواهیم پرداخت.

لیستی از کاربردهای صندلی آرایشگاهی:

  • مناسب برای شینیون
  • مناسب برای رنگ کردن
  • مناسب برای براشینگ و..

نکته: همه برای دفعات مختلف به سالن های زیبایی رفته ایم. بنابراین به راحتی می توان متوجه این مسئله شد که شینیون مو تنها بر روی صندلی های مثل صندلی کوپ امکان پذیر است. بنابراین نمی توان یک شینیون را بر روی صندلی های وی ای پی و شبیه آن انجام داد.

بیشتر بخوانید  تجهیزات آرایشگاهی استاندارد چه فاکتور هایی دارد؟

بررسی مشخصات ظاهری صندلی کوتاهی

صندلی کوپ ظاهری ساده با حجم کمی دارد.  جنس رویه آن چرمی و قابل شستشو است. صندلی کوتاهی به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از جک پدالی ارتفاع آن برای راحتی مشتری و آرایشگر قابل تنظیم است. برای راحتی مشتری یک جای پای هم دارد که معمولا از جنس فلز است. جالب است بداندی که صندل یکوپ را می توان تا 360 درجه چرخاند. اگر قصد خرید صندلی کوپ با کیفیت را دارید پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به سایت باربرتک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =