نکات مهم برای دکور سالن آرایشگاه

دکور سالن آرایشگاه

دکور سالن آرایشگاه نقش مهمی در جذب مشتری و استقبال آن ها از آرایشگاه شما خواهد داشت. طراحی دکوراسیون مناسب برای سالن زیبایی باعث می شود که کارکنان با ذوق بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند. اگر شما نیز قصد طراحی دکوراسیون سالن زیبایی خود را دارید بهتر است به ادامه مطلب و معرفی نکات مهم برای دکور سالن آرایبشگاه توجه کنید.

معرفی نکات مهم برای دکور سالن آرایشگاه

با توجه به اهمیت بالایی که دکوراسیون در روند کار سالن زیبایی  دارد در این بخش قصد داریم به معرفی نکات مهم در اجرای آن بپردازیم.

لیستی از نکات مهم در دکوراسیون سالن:

  1. انتخاب سبک مناسب با سالن
  2. انتخاب رنگ مناسب با سبک دکور
  3. چیدمان منظم با دسترسی آسان
  4. انتخاب محل مناسب برای میز پیشخوان
  5. در نظر گرفتن مبلمان مناسب بخش پذیرش
  6. طراحی یک سالن انتظار راحت
  7. نورپردازی اصولی محیط

آشنایی با انواع سبک های طراحی دکوراسیون

به طور کلی برای طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی می توان از سه سبک استفاده کرد. اگر اطلاعاتی در مورد سبک های طراحی دکوراسیون ندارید. بهتر است به مطالب این بخش توجه کنید.

لیستی از انواع سبک های دکور سالن:

  • مدرن:

یکی از ساده ترین راه های جذب مشتری استفاده از طراحی دکوراسیون مدرن می باشد. برای این که سبکی مدرن را خلق کنید باید برای دیوار ها از رنگ های مثل: قرمز، نقره ای، سیاه و سفید استفاده کنید. یکی از ویژگی های سبک مدرن استفاده از اشکال هندسی، میز های سبک مدرن مثل: میز های مربعی و کوتاه به همراه مبل های ساده  می باشد.

  • کلاسیک:
بیشتر بخوانید  سشوار برای آرایشگاه چه مارکی بخریم؟

در سبک کلاسیک به جزئیات توجه ویژه ای می شود. بنابراین تمامی دیوار یا سقف ها گج بری شده هستند. برای چنین سبکی لازم است که از مبلمان چوبی استفاده شود. بیشتر سبک های کلاسیک مناسب فضاهایی است که سقف بلندی دارند رنگ های مناسب سبک کلاسیک شامل: سفید، کرم، سبز، قهوه ای می شود.

  • مینیمال:

برای استفاده از سبک مینیمال ابتدا باید معنی این کلمه را بدانید. مینمالیست در واقع به معنی استفاده از حداقل ها می باشد. بنابراین می توان گفت سادگی در سبک مینیمال به چشم می آید. یکی از معروف ترین سبک های دکوراسیون مینیمال است. رنگ های این سبک روشن  و بیشتر سفید هستند. دیوار های سالنی که از سبک مینیمال پیروی می کند به دلیل اینکه بی نظمی بوجود نیاید طراحی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =