تخت تاتو خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تخت تاتو

خرید تخت تاتو برای ارائه خدمات تاتو در سالن های زیبایی اهمیت دارد. بنابراین قبل از خرید لازم است با ویژگی های یک تخت تاتو خوب آشنا شوید. در ادامه با معرفی آن ها همراه ما باشید.

معرفی نکات مهم قبل از خرید تخت تاتو

تاتو بدن حرفه ای حساس و زمان بر است. بنابراین بسیار مهم است که محل استراحت مشتری راحتی لازم را داشته باشد. در غیر اینصورت نارضایتی و بی صبری مشتری را نسبت به تمام شدن طرح تاتو بدن به همراه خواهد داشت. بنابراین بسیار مهم است که  تجهیزات تاتو با کیفیت و راحت را برای ارائه این حرفه خریداری کنید. به همین جهت در ادامه این بخش به معرفی لیستی از نکات مهم خرید تخت تاتو می پردازیم.

  1. سطح راحت
  2. ابعاد مناسب
  3. ضخامت فوم
  4. پوشش تخت

بررسی ویژگی های تخت با سطحی راحت

راحتی سطح استراحتگاه تاتو به عواملی مثل: ضخامت و چگالی فوم بستگی دارد. بنابراین اگر سطح استراحتگاه تاتو چند فاز از فوم را داشته باشد راحتی بیشتری را برای مشتری ایجاد می کند. در ادامه لیستی از دیگر عوامل موثر بر سطح راحت تخت اشاره خو اهیم کرد.

لیستی از عوامل موثر بر راحتی مشتری:

  • پوشش وینیل:

پوشش  وینیل یکی از بهترین جنس های رویه تخت تاتو از نظر راحتی و سازگاری با محیط زیست است.

  • استراحتگاه دست و سر:

یک فرد ممکن است برای بخش های مختلف بدن خود طرحی را برای تاتو در نظر بگیرد. بنابراین اگر شخصی برای دست خود تاتو لازم داشته باشد تجهیزات تاتو شما باید استراحتگاه مناسب را برای اینکار داشته باشد. بنابراین در هنگام خرید باید به وجود استراحتگاه دست و سر در تخت توجه کنید.

  • ابعاد مناسب:
بیشتر بخوانید  ویژگی‌های صندلی میکاپ برقی برای سالن زیبایی

مشتری های مختلفی در طی روز به یک تاتو کار مراجعه می کنند. بنابراین تخت تاتو باید ابعادی استاندارد و مناسب داشته باشد.  ابعاد مناسب تخت باعث می شود که مشتری دچار آسیب هایی مثل: گردن درد، کمر درد، دست درد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =