معرفی جدیدترین انواع ترولی آرایشگاهی

جدیدترین ترولی

جدیدترین ترولی آرایشگاهی در طرح و تعداد باکس های مختلف برای سالن های زبیایی متنوع تولید شده اند. در ادامه درباره نکات مهم در خرید انوع ترولی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ترولی آرایشگاهی چیست؟

ترولی جعبه ای است چرخ دار مناسب نظم دهی تجهیزات سالن های زیبایی مردانه و زنانه است. جعبه های آرایشگاهی در مکان های مختلفی مثل: هتل، رستوران، بیمارستان، آرایشگاه و .. به کار گرفته می شوند. جالب است بدانید که ترولی های مخصوص نظافت دارای جعبه های تفکیک کننده آب تمیز و کثیف هستند. بنابراین یکی از کاربردهای ترولی افزایش سرعت ارائه خدمات توسط افراد می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با ترولی ها به معرفی انواع دسته بندی آن ها پرداخته ایم. به لیست زیر توجه کنید.

لیستی از انواع جنس ترولی:

  • جنس فلزی
  • جنس پلاستیکی

نکات مهم خرید جدیدترین ترولی

برای خرید ترولی نیاز است که به نکاتی مهم توجه کنید. یکی از نکات مهم خرید ترولی کسب اطلاعات درباره نوع خدماتی است که قرار است ارائه دهید. در این صورت متو.جه خواهید شد که ترولی مناسب شما جز کدام دسته بندی ترولی ها قرار می گیرد. سپس در نظر گرفتن موارد دیگر مثل: ابعاد نیز بسیار مهم است. برای درک بهتر این مطلب در ادامه لیستی از کل نکاتی که در خرید ترولی اهمیت دارند برای شما آماده کرده ایم.

لیستی از نکات خرید ترولی:

  • ابعاد: ترولی باید نسبت به فضایی که در اختیار دارید خریداری شود در غیر اینصورت ممکن است ترولی نیز مشکل فضا برای شما ایجاد کند.
  • جنس بدنه: جنس بدنه ترولی باید با کیفیت باشد بنابراین خرید ترولی فلزی بهتر از پلاستیکی است.
  • وزن ترولی:وزن ترولی بهتر است سبک باشد چرا که ترولی ها چرخ دار هستند و باید به راحتی جا به جا شوند.
  • ارتفاع ترولی: ارتفاع ترولی نسبت به خدماتی که قصد ارائه آن را دارید باید انتخاب شود.
بیشتر بخوانید  انواع صندلی آرایشگاهی و مدل های آن

نکته: امروزه جدیدترین نوع ترولی ترولی های عکس دار هستند. ترولی عکس دار هیچ تفاوتی با دیگر ترولی ها ندارد. ترولی عکس دار از نظر زیبایی به سالن شما زیبایی می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =