خرید تخت آرایشگاهی و نکات مهم

خرید تخت آرایشگاهی

خرید تخت آرایشگاهی نیازمند آگاهی و توجه به نکات مهم است. چرا که تجهیزات آرایشگاهی باید عمر طولانی داشته باشند. اگر قصد خرید تخت آرایشگاهی دارید اما اطلاعات شما کافی نیست. بهتر است به ادامه این مطلب توجه کنید. چرا که قصد معرفی نکات مهم در خرید تخت آرایشگاهی را داریم.

معرفی نکات مهم خرید تخت آرایشگاهی

تحمل وزن: مقومت تخت باید به گونه ای باشد که تخت تحمل وزن افراد مختلف را داشته باشد.

جنس رویه: جنس رویه چرم تخت ها به کیفیت و تمیز کردن آن کمک می کند.  به طور کلی تخت های آرایشگاهی در جنس های چوبی، آلومینیومی طراحی و تولید شده اند.

برند معتبر: خرید از معتبر ترین تولید کنندگان مهم است چرا که کیفیت کالا را تضمین می کنند.

ابعاد مناسب با فضا: طول و عرض تخت باید مناسب فضای سالن زیبایی شما باشد. استاندارد ابعاد یک تخت مناسب سالن زیبایی دارای طول 180 و عرض 100 سانتی متر است.

ضخامت فوم تخت آرایشگاهی: فوم تخت آرایشگاهی نیاز است که ضخامت استانداردی داشته باشد. چرا که ضخامت بالا به کیفیت محصول کمک می کند. البته باید در نظر داشته باشید که ضخامت بیش از اندازه تخت آرایشگاهی باعث می شود که مشتری احساس راحتی نکند.

معرفی انواع تخت سالن زیبایی

  • تخت اپلاسیون
  • تخت ماساژ
  • تخت فیبروز
  • تخت تاتو
  • تخت پاکسازی پوست و..

خرید تخت آرایشگاهی دست دوم و مقرون به صرفه

اگر بودجه کافی خرید یک تخت سالن زیبایی نو را ندارید. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید تخت سالن زیبایی دست دوم با کیفیت است. گاهی ممکن است یک سالن زیبایی تغییر شغل دهد و تجهیزات سالن آن بسیار تمیز و نو هم باشند. بنابراین خرید تجهیزات از سالن زیبایی می تواند در کاهش هزینه ها کمک بسیاری به شما کند. البته توجه داشته باشید که تجهیزات دست دوم نباید از نظر ظاهری یا کیفیت دچار مشکل باشند. چرا که تنها وجود یک وسیله در سالن دلیل خرید آن نیست.

بیشتر بخوانید  معرفی صندلی برقی آرایشگاهی و نکات مهم قبل از خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 5 =