خرید تخت مناسب اپیلاسیون برای سالن زیبایی

خرید تخت اپلاسیون

خرید تخت اپلاسیون نیازمند توجه به فضای سالن دارد. بنابراین نسبت به فضایی که در اختیار دارید ابعاد، مدل و اندازه تخت اپلاسیون را انتخاب خواهید کرد. در ادامه به بررسی نکات خرید تخت مناسب اپلاسیون خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چرا سالن نیاز به تخت اپلاسیون دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های یک سالن زیبایی ارائه خدمات اپلاسیون می باشد. بنابراین خرید تخت اپلاسیون برای سالن ها الزامی است. اما باید بدانید که یک تخت با کیفیت و راحت برای مشتری چه ویژگی هایی باید داشته باشد. به همین جهت در ادامه به معرفی نکات مهم در خرید این محصول خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 نکات مهم قبل از خرید تخت اپلاسیون

قبل از خرید تجهیزات سالن زیبایی لازم است به یک سری نکات توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید. در ادامه لیستی از این نکات مهم را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

لیستی از نکات مهم خرید تخت اپلاسیون:

  • اندازه و ابعاد تخت

اندازه و ابعاد در خرید تخت اپلاسیون اولین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. باید بدانید که تخت با طول و عرض بالا راحتی بیشتری به مشتری شما می دهد. بنابراین تخت راحت فضای کافی برای شانه و  دست های مشتری را دارد. البته اندازه و ابعاد یک تخت باید به گونه ای باشد که در فضای مربوط به اپلاسیون سالن شما به راحتی قرار  بگیرد.

  • ارتفاع قابل تنظیم

امروزه تخت ها به گونه ای طر احی می شوند که جا به جایی آن ها آ سان باشد. بنابراین این گونه تخت ها قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارند. قابلیت تنظیم ارتفاع به اپلاسیون کار کمک می کند تا ارتفاع تخت را نسبت به قد خود و تسلط راحت تر تنظیم کنند. در ادامه برای درک بهتر این مطلب به معرفی روش های تنظیم ارتفاع تخت ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید  در خرید صندلی اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟

لیستی از روش های تنظیم ارتفاع تخت:

  1. پیچ و مهره
  2.  تنظیم ارتفاع تلسکوپی
  • وزن تخت

وزن تخت اپلاسیون قابل حمل از 12 تا 21 کیلوگرم می باشد. معمولا تخت های اپلاسیون در سالن های زیبایی خیلی جا به جا نمی شوند. بنابراین اگر قصد جا به جایی آن را دارید باید به وزن تخت توجه لازم را داشته باشید.

نکته: تخت سبک 12 کیلوگرمی از جنس آلومینیوم است  و کیفیت چندانی ندارد.

  • جنس پایه

جنس پایه تخت در دو حالت چوبی و آلومینیومی طراحی و  تولید شده است. اگر به دنبال تختی با کیفبت و طول عمر بالا هستید بهترین انتخاب برای شما آلومینیوم می باشد.

  • ضخامت فوم

ضخامت فوم تخت باید استاندارد و با حجم معقولی باشد. چرا ضخامت فوم خیلی بالا باعث می شود راحتی تخت برای مشتری از بین برود.

  • جنس رویه

جنس رویه تخت باید از چرم مصنوعی باشد. چرا که این جنس رویه ماندگاری خوبی دارد و به راحتی تمیز خواهد  شد.

پایه چوبی یا آلومینویمی؟

ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید تخت اپلاسیون را ثابت د ر یک محل قرار دهید یا خیر؟ چرا که انتخاب پایه تخت ارتباط مستقیمی به میزان جا به جایی آن دارد. اگر تخت اپلاسیون باید مدام جا به جا شود انتخاب پایه چوبی بسیار اشتباه است. چرا که برای جا به جایی تخت باید از جنسی مقاوم  و سبک مثل آلومینیوم استفاده کنید. اما اگر  تخت ثابت است و وزن آن خیلی اهمیتی ندارد شما می توانید از پایه های چوبی که ظاهری زیبا و  قیمتی گران تر از آلومینیوم دارند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 19 =