راهنمای خرید تخت ماساژور

راهنمای خرید تخت ماساژور

راهنمای خرید تخت ماساژور

تخت ماساژور وسیله‌ای است که برای درمان افرادی که از آسیب دیدگی رنج می‌برند یا صرفاً برای استراحت مناسب است، در مراکز زیبایی و یا حتی گاهی برای فیزیوتراپی کاربرد دارد. برای استفاده از چنین درمان‌هایی از دو حالت اصلی دراز کشیدن به جلو یا پشت استفاده می‌شود. برای کسی که می‌خواهد یک تخت ماساژور برای کسب‌وکار یا تمرین یا حتی برای استفاده شخصی بخرد، این مقاله خلاصه‌ای از همه مواردی است برای راهنمای خرید تخت ماساژور که باید بدانید.

چگونه تخت ماساژور مناسب بخریم؟

معیارهای اساسی که باید در نظر داشت عبارتند از:

  • تخت‌های ماساژور مخصوصاً برای انجام چندین روش مختلف ساخته شده‌اند. تخت مورد استفاده در آبگرم و تخت مورد استفاده فیزیوتراپیست یکسان نیستند. بنابراین، قبل از خرید تخت ماساژور، مطمئن شوید که به خوبی در مورد انواع مختلف تخت ماساژور مطالعه کرده‌اید.
  • یکی را بخرید که مناسب اکثریت آن‌ها باشد. در حالی که طول استاندارد نزدیک به 185 سانتی‌متر است، می‌توانید سایر با اندازه‌های بزرگتر را نیز پیدا کنید. علاوه بر این، عرض تخت را با قد فرد ماساژور بررسی کنید. اگر قد آن‌ها کم است، باریک انتخاب کنید. اما از نظر عملی‌، تخت پهن‌تر برای هر فرد راحت‌تر است .
  • فراموش نکنید که وزن فشار وارد شده توسط ماساژور را نیز اضافه کنید. یک تخت ماساژور معمولی تا 250 کیلوگرم یا کمی بیشتر را تحمل می‌کند.
  • یک عامل جدی: بالشتک روی میز. انتخاب میز با روکش ضخیم تر ضرری ندارد اما در عوض دوام میز و راحتی مشتری را تضمین می کند. یک نکته سریع دیگر: تشک های مموری فوم را به تشک های معمولی ترجیح دهید. ماندگاری بیشتری دارند.
  • اگر در مورد انتخاب جنس تخت ماساژور سردرگم هستید، به شما پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از الیاف ضعیف‌تر یا حتی چوب، به سراغ فریم‌های فلزی مانند آلومینیوم یا آهن بروید، زیرا برای مدت طولانی نگران تعمیر و نگهداری نخواهید بود.
  • برخی دارای چرخ هستند، برخی دیگر می‌توانند مانند یک چمدان جمع شوند تا هر جایی که می‌خواهید حمل کنید. به خاطر داشته باشید که اگر مسافر هستید و باید تخت را با خود حمل کنید، وزن تخت نباید زیاد باشد.

انواع تخت ماساژور

3 مدل تخت ماساژور در بازار موجود است. هنگام تحقیق در مورد خرید، مهم است که نوع تخت مناسب را با توجه به مشتری مناسب مطابقت دهید. همچنین درک نحوه عملکرد هر تخت بسیار مهم است.

تخت ماساژور قابل حمل

این نوع تخت دارای وزن سبک و به راحتی حمل می‌شود. برای مشتریانی که بودجه کمی دارند، تخت ماساژور قابل حمل گزینه ارزان‌تری نسبت به سایر انواع تخت ماساژورها است.

راهنمای خرید تخت ماسازور

 تخت ماساژور برای اسپاهای خانگی و سالن های زیبایی

تخت ماساژور قابل حمل بصورت گهواره می‌باشد. برای مثال، مشتریانی که مشاغل فیزیوتراپی، اسپاهای خانگی و سالن‌های زیبایی دارند می‌توانند از این تخت‌ها استفاده کنند، تخت ماساژ قابل حمل اغلب با اجزای اضافی مانند گهواره قابل تنظیم ارتفاع و صورت، بالشتک صورت و تکیه گاه بازو ارائه می‌شود. همه این مشخصات به راحتی مشتری کمک می کند.

تخت ماساژور ثابت

این مدل تخت سنگین‌تر و محکم‌تر از تخت قابل حمل است. تخت ماساژور ثابت برای افراد آموزش دیده که در مراکز ماساژ ثابت کار می‌کنند ایده آل هستند. در واقع، عدم وجود لولای میانی این را به گزینه بهتری برای مشتریان سایز بزرگتر تبدیل می‌کند. همچنین بد نیست بدانید که این تخت اغلب با فضای ذخیره‌سازی لوازم جانبی و ملحفه همراه است.

بیشتر بخوانید  صندلی استاد کار چیست؟ معرفی انواع آن

هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید، توجه به این نکته مهم است که تخت‌های ثابت قیمت مناسبی دارند.

ماساژورها و افرادی که قصد خرید این نوع تخت‌ها را دارند، داشتن تختی با دستگیره‌های آسان برای تغییر ارتفاع تخت مورد توجه باشد. همچنین راحتی بسیار مهم است، به این معنی که اثاثه یا چوب استفاده شده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. مشتریان همچنین به دنبال فضای باز مناسب برای اقلامی هستند که اغلب استفاده می‌شوند، مانند حوله، کرم و روغن. در نهایت، مهم است که مطمئن شوید این ابزار دارای پشتی سر و ظرفیت وزن مناسبی است که برای مشتریان بزرگ‌تر مناسب است.

راهنمای خرید تخت ماساژور

تخت ماساژ هیدرولیک یا برقی

تخت ماساژور الکتریکی برای اماکن خدمات اسپا و استراحتگاه‌های لوکس که خدمات ماساز ارائه می‌دهند، معمولا به کار برده می‌شود. این افراد باید مراقب باشند تا این تخت با بالاترین کیفیت را ارائه دهند که با انتظارات مشتریان خود مطابقت دارد میز ماساژ هیدرولیک یا برقی در سطح بالایی قرار دارد، بسیار محکم، بادوام و دارای قابلیت تحرک خوب است که بالا و پایین بردن آن را آسان می کند، همیشه گزینه خوبی برای مشتریانی است که در بالا رفتن از میز مشکل دارند. در واقع تخت ماساژ هیدرولیک اگرچه گران‌تر است، اما بهترین قابلیت تنظیم را در مقایسه با سایر انواع تخت ماساژ ارائه می‌دهد.

در مورد کیفیت بالا، تخت ماساژور هیدرولیک یا برقی برای خدمات زیبایی صورت، تتو و حتی مشاغل فیزیوتراپی دندان مناسب است. صدای کم، قاب ایمن و پایدار و عمر طولانی آن چیزی است که تخت ماساژور هیدرولیک را به گزینه‌ای محبوب برای ماساژورهایی که با مشتریان رده بالا سر و کار دارند تبدیل کرده است. ویژگی دیگر این تخت، این تخت دارای یک اسفنج با تراکم بالا است که به اطمینان از سطح نرم تخت کمک می‌کند تا مشتری احساس راحتی بیشتری کند.

انتخاب بهترین محصولات با توجه به نیاز شما

  • برای مصارف خانگی: تخت قابل حمل به دلیل وزن کم بهترین گزینه است.
  • برای استفاده حرفه ای: تخت ثابت گزینه بهتری برای خریداران گران قیمت است.
  • دوام با استحکام و قابلیت تنظیم: تخت ماساژ اداری هیدرولیک یا برقی به دلیل قابلیت تنظیم آسان و کیفیت بسیار بالا بهترین انتخاب است.
  • قیمت: به یاد داشته باشید که هر چه تخت ماساژور قابل تنظیم‌تر باشد، گران‌تر است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: بسیار مهم است که قبل از خرید، دوره گارانتی را در نظر بگیرید، به خصوص اگر این یک خرید با قیمت بالا باشد.
  • مشخصات جدول: مهم است که اطمینان حاصل شود که طول، عرض، ارتفاع، وزن و ضخامت کف میز با استانداردهای صنعت برای بازار هدف مطابقت دارد. همه این پارامترها باید به ارائه راحتی برای مراجع کننده و حرکت در اطراف را برای درمانگر آسان کنند.
  • لوازم جانبی: بر اساس نوع تخت مورد نیاز، از تکیه گاه قابل تنظیم برای بازوها، پاها و صورت اطمینان حاصل کنید.

جمع‌بندی

با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات ماساژ جهت کاهش استرس در اسپاها، مراکز ماساژ مکان‌های بسیار خوبی برای عرضه محصولات و خدمات سلامتی در حال پیشرفت هستند. مهم است که توجه داشته باشید که مشخصات تخت ماساژور مناسب با نیازها و اهداف مشتری مطابقت داشته باشد. این به ماساژورها کمک می‌کند تا موثرترین تصمیمات خرید را اتخاذ کنند. باربرتک عرضه کننده انواع تخت ماساژور با بالاترین کیفیت می‌باشد، جهت خرید این محصول با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =