سرشور آرایشگاهی چه مشخصاتی دارد؟

سرشور آرایشگاهی

سرشور آرایشگاهی ابزاری مهم برای ارائه خدمات رنگ مو در سالن های زیبایی مردانه و زنانه به حساب می آید. بنابراین به راحتی می توانید در سالن زیبایی خود بهترین مکان را برای راحتی مشتری در هنگام شستن رنگ مو ایجاد کنید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره کابرد سرشور و چگونگی مشخصات آن هستید. در ادامه این مطلب همراه باشید.

سرشور آرایشگاهی چیست؟

صندلی آرایشگاهی و سرشور آرایشگاهی جز تجهیزاتی به حساب می آیند که در سالن های زیبایی ضروری هستند. صندلی ها در موراد مختلف کاربرد دارند اما  سرشور آرایشگاهی برای شستن رنگ از روی موی مشتری استفاده می شود. بنابراین اگر در سالن خود خدمات رنگ مو ارائه می دهید باید خرید صندلی سرشور را جدی بگیرید. در ادامه به معرفی نکات مهم در خرید این محصول خواهیم پرداخت.

بررسی نکات مهمی که در خرید سرشور باید بدانید

  • خرید سرشور در سایز مناسب و مورد نیاز
  • دقت به جنس سینک سرشورو ارتباط آن با دوام محصول
  • دقت به جنس رویه این صندلی که قابلیت شستشو داشته باشد.

معرفی کاربرد و مشخصات صندلی سرشور

در واقع سرشور در سالن زیبایی نقش یک صندلی کاربردی همه چیز تمام را دارد. به شکلی که در قسمت بالای این صندلی یک سینک برای شستن موهای مشتری طراحی شده است. در قسمت بالایی که سینک قرار دارد چند شیر آب هم جود دارد برای اینکه راحت تر بتوانید به آب وصل شوید و کار شستشو را با آب گرم و سرد انجام دهید. مهم ترین مسئله در طراحی سرشور این است که مکانی برای دراز کشیدن راحت مشتری با جنس چرمی برای آن طراحی شده است. از همه مهم تر اینکه تمامی قسمت های صندلی سرشور قابل شستشو هستند و نیازی نیست نگران رنگ مو های که ممکن است بر روی آن ریخته شود باشید. بنابرین تمامی مشخصاتی که یک صندلی سرشور دارد را در این بخش برای شما عزیزان توضیح داده ایم.

بیشتر بخوانید  صندلی آرایشگاهی زنانه و معرفی انواع آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =