معرفی صندلی برقی آرایشگاهی و نکات مهم قبل از خرید

صندلی برقی آرایشگاهی

صندلی برقی آرایشگاهی

صندلی برقی آرایشگاهی : اگربه دنبال یک صندلی راحت و زیبا برای سالن زیبایی خود هستید ، که سرعت عمل در کار را بهبود بخشیده و علاوه بر حفظ زیبایی سالن ، خستگی کار را هم به حداقل برسانید ، مطالب مفید این مقاله را به خوبی مطالعه کنید .

صندلی برقی آرایشگاهی

صندلی برقی آرایشگاهی

در یک آرایشگاه ، صندلی برقی یکی از لوازم و تجهیزاتی است که در کنار سایر وسایل سالن زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی یک امر مهم محسوب می‌ شود . صندلی برقی کاربردهای گوناگونی داشته و جزء وسیله‌های کاربردی و کارآمد قرار می‌گیرد .

ویژگی های یک صندلی برقی

هر سالن آرایشگاهی که دارای صندلی برقی است به دلیل ویژگی های این صندلی ، کار آرایشگری راحت تر انجام می پذیرد که چند نمونه از ویژگی ها در زیر آمده است .

دستیار تکیه گاه برقی

تکیه گاه صندلی آرایشگر با موتور برقی و تک موتوری کار می کند . شما می توانید هر موقعیتی را که می خواهید بدست آورید . صندلی تکیه گاه بی نهایت تا 150 درجه با فشار دادن دو دکمه به راحتی حالت بلند کردن یا درازکشی را که ترجیح می دهید تنظیم کنید .

کمک بالابر برقی صندلی

کمک بالابر برقی با فاصله گرفتن از میله بالابر سنتی با پا،صندلی آرایشگر برقی ممتاز ما از روشی الکتریکی برای بلند کردن صندلی استفاده می کند ، شما می توانید ارتفاع را به زیبایی بیشتر تنظیم کنید .

صندلی راحت

صندلی آرایشگر به صورت ارگونومیک طراحی شده است و حداکثر راحتی را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد .روکش شده با اسفنج با چگالی بالا و پوشانده شده با چرم PU ساخته شده با پایه فلزی سنگین از لرزش در برابر حرکات مختلف جلوگیری می کند .

اهمیت صندلی برقی بر کیفیت کار

  • راحت تر انجام شدن کارها .
  • تسلط بیش تر افرادی که کارهای متنوع زیبایی را انجام می دهند بر روی انجام کارهای خود .
  • کم شدن میزان خستگی متخصصین زیبایی در حین انجام کار به دلیل داشتن امکان تنظیم موقعیت و یا مدل صندلی برقی زیبایی در بهترین حالتی که می توانند راحت تر کار خود را انجام بدهند .

نکات مهم در انتخاب صندلی

صندلی آرایشگاهی جزء جدا نشدنی از لوازم و تجهیزات یک آرایشگر می‌باشد . وجود صندلی آرایشگاه در حین کارهای روزمره‌‌ آرایشگری ،ضروری است . بنابراین آرایشگران برای انتخاب یک صندلی خوب باید وقت مناسبی را اختصاص دهند و یک صندلی بهتری را انتخاب کنند .

فضای بیشتر با صندلی برقی

به دلیل خاصیت جمع شوندگی این نوع صندلی های آرایشگاهی ، هرسالنی با هر مساحتی امکان استفاده از این نوع صندلی را دارد و همین امر سبب می شود تا همه ی متخصصین آرایشگاهی امکان بهره مند از امکانات و مزایای این نوع از انواع تجهیزات آرایشگاهی را داشته باشند .

بیشتر بخوانید  خرید سرشور آرایشگاهی چرا ضرورت دارد؟

زیبایی صندلی برقی آرایشگاه

طراحی ساختار صندلی برقی ، برای رفع نیازهای افرادی که آرایشگری می کنند ، ساخته شده است . یکی از خصوصیات زیبای آن طراحی ظاهر آن می باشد . طراحی نمای ظاهری صندلی برقی آرایشگاه به گونه ای زیبا طراحی شده است که بتواند به زیبایی و دلنشین بودن فضای سالن های آرایشگاه تا
حد بسیار زیادی اضافه کند .

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی

داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع یکی از خصوصیات بسیار مهم صندلی برقی زیبایی به شمار می آید ؛ چرا که با داشتن این ویژگی مهم کاربران آن می توانند ارتفاع این نوع صندلی را در همان اندازه ای که با تسلط بهتری می توانند کار خود را انجام بدهند ، تنظیم کنند و در نتیجه از خستگی آن ها در زمان کار تا حد زیادی کم خواهد شد .

رویه با کیفیت صندلی

داشتن رویه با کیفیت از خصوصیات مهم و ضروری به شمار می آید ، چون این تجهیزات دائما در معرض مواد ضدعفونی کننده ومواد شوینده هستند . چون پس از هر بار استفاده نمودن از این تجهیزات ، نیاز به ضد عفونی کردن و شستشوی آن ها وجود دارد ، رویه ای بسیار با کیفیت برای این صندلی ها به کار رفته است .

صندلی برقی با موتور EC

صندلی برقی با موتور EC پرکاربردترین نوع و محبوب‌ترین نوع محسوب می‌گردد . این نوع صندلی تمام ویژگی و قابلیت‌های یک صندلی استاندارد و پیشرفته و حتی معمولی را نیز در خود جای داده و در هر ارتفاعی هم که بخواهید می‌توانید آن را تنظیم کنید .

  • صندلی‌های برقی با کیفیت ، دارای دو موتور مجزا 24 ولت ،
    توان قدرت 8000 نیوتون ، مدل EC ساخت کشور تایوان
    هستند که با کیفیت بالا هیچگونه صدایی ندارند .

صندلی تابوره

این نوع صندلی محصولی کاربردی و مکمل آینه آرایشگاه است .این محصول به دلیل طراحی منحصر به فردی که داراست که علاوه بر راحتی و آسایش مشتریان ، تسلط کامل آرایشگر بر روی مشتری را نیز در بر دارد و به همین سبب محصول قابل توجهی برای خرید آنها است .

صندلی تابوره
صندلی تابوره

چند نکته برای خرید صندلی

برای خرید یک صندلی زیبا و کاربردی برای راحتی انجام کار باید به چند مورد که در زیر بیان شده دقت کنید .

  •  احساس راحتی هنگام استفاده
  • کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت صندلی
  • تمیز کردن آسان و بی دردسر بعد از اتمام کار
  • سبک و زیبایی به کار رفته در طراحی صندلی و بصرفه بودن از لحاظ اشغال فضا
  • کارایی قابل توجه از لحاظ تحمل وزن مشتریان
  • داشتن بودجه ی مناسب در مقابل ظاهر زیبا
  • داشتن ضمانت نامه واطمینان از معتبر بودن صندلی

سخن آخر :

در این مقاله کاربردها و ویژگی های صندلی برقی آرایشگاهی را بیان کردیم ، که باتوجه به قابلیت ها و زیبایی که داشت ، این صندلی برای همه ی آرایشگران بسیار کاربردی و از هرلحاظ به صرفه است ، که می توانید نسبت به بودجه خود یک صندلی برقی آرایشگاهی برای راحتی کار خود خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =