تخت تتو آرایشگاهی چه مزیتی دارد؟

تخت تتو آرایشگاهی

تخت تتو آرایشگاهی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در سالن های زیبایی به حساب می آید. تخت آرایشگاهی برای خدمات متنوعی در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تخت تاتو آرایشگاهی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نقش تخت در سالن های زیبای و معرفی انواع آن ها

سالن زیبایی خدمات متنوعی را به مشتری ارائه می دهد. به همین ترتیب برای ارائه خدماتی مثل: اپلاسیون، خدمات پوست و زیبایی، ماساژ و پاکسازی پوست و .. نیازمند تخت  برای سالن خود خواهید بود.  چرا که این نوع خدمات را نمی توان بر روی هر نوع تختی ارائه داد و ممکن است که مشتری بر روی آن احساس راحتی نکنند. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی تخت تاتو آرایشگاهی بپردازیم.

معرفی مزایای تخت تتو آرایشگاهی

یک تخت تتو حرفه ای مزایای مختلف بسیاری دارد که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. جالب است بدانید که تخت تتو نیز اگر پیشرفته باشد قابلیت تبدیل به تخت میکاپ را هم دارد.

لیستی از مزایای تخت تتو آرایشگاهی:

  • قابلیت تنظیم زاویه پشتی با اهرم
  • زیر پایی متحرک برای راحتی مشتری
  • قابلیت تبدیل موقعیت پشت پایی و پشتی به صندلی میکاپ

آشنایی با جنس بدنه تخت تتو آرایشگاهی

یک تخت تتو باید دارای جنس با کیفیت و قابل شستشویی ای باشد. چرا که مشتری برای زمان زیادی بر روی این تخت قرار خواهد گرفت. بهترین جنس تخت تتو چرم است که به راحتی تمیز هم خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که تخت های چوبی دارای کیفیت بسیار بالاتری هستند. در نهایت باید بدانید که یک تخت تتو حرفه ای قابلیت تبدیل شدن به تخت میکاپ را هم دارد. در نهایت بهتر است محصولی را انتخاب کنید که از ضخامت استاندارد فوم بهره ببرد. چرا که ضخامت فوم بهراحتی ودوام کالا کمک بسیاری می کند.

بیشتر بخوانید  نکات مهم در خرید صندلی اصلاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =